قرارداد خرید ۴ هزار تن انواع رنگ ري‌اكتيو و ديسپرس و اعلام آمادگی کمپانی Kiri جهت خرید سهام سیس آرنگ و سیس الوان

مطابق توافق حاصل شده طی جلسات فشرده بين سید محمدرضا طباطبایی و Manish Kiri مدیران شرکت های سیس آرنگ و Kiri Industries Limited در تاریخ های ۸ و ۹ آبان ماه در دبی، پیشنویس قرارداد خرید ۴ هزار تن رنگ طبق مفاد ذیل آماده تدوین گرديد.
کمپانی Kiri Industries Limited مقدار ۴ هزار تن انواع رنگهاي ري‌اكتيو و ديسپرس را در ازای دريافت ۱۰ درصد وجه الضمانة نقد در يكي از صرافي‌هاي دبی به شرکت سیس آرنگ بصورت قطعی طبق قرارداد تهيه و ارسال مي‌نمايد.
با توجه به پیش‌بینی های قبلی از آنجا که سیر نزولی قیمت‌ها شروع شده و تا ماه دسامبر نیز ادامه پیدا خواهد کرد، آقای Manish Kiri متعهد گردید، مواد اولیه جهت تامین رنگهايي كه سياهه آنها به زودي از طرف شرکت سیس آرنگ به شركت Kiri ارائه مي‌گردد را با نازلترين قيمتها تهیه نماید تا با توجه به حجم بالای سفارش مورد نظر، بهترین قیمت‌ها براي رنگهاي توليدي که تا چند ده درصد نازلتر از قیمت‌های جهانی می‌باشد در قرارداد لحاظ گردد.
قیمت‌های توافقی برای شرکت سیس آرنگ قطعی و هیچگونه نوسانی شامل آن نخواهد شد. شرکت سیس آرنگ، طی ۴ ماه اقدام به واردات کالاها به کشور ایران می‌نماید و چنانچه به هر علت امکان واردات هر مقدار از کالاهای موضوع قرارداد به ایران فراهم نشود، شرکت Kiri Industries Limited با هماهنگي و تاييديه قيمت از طرف سيس آرنگ به عنوان صاحب كالا اقدام به فروش و عرضه آن کالاها در بازارهای جهانی و کشورهای دیگر (ترکیه، هندوراس،برزيل،بنگلادش و يا فيليپين) نموده که در این صورت سود حاصل از فروش این کالاها به همراه اصل وجه الضمان به شرکت سیس آرنگ پرداخت مي‌گردد. بديهي است ضرر احتمالی (بعيدالوقوع) نیز مربوط به شرکت سيس آرنگ خواهد بود.
همچنین کمپانی Kiri Industries Limited آمادگی خود را نسبت به خرید سهام شرکتهای سیس آرنگ و سیس الوان اعلام نمود و مقرر گردید مقدمات این کار توسط آقای Manish Kiri بررسی گردد تا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ این کار بصورت رسمی انجام پذیرد.
جزييات قرارداد پس از تكميل به زودي ارائه مي‌گردد.